Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!
Інформація щодо оцінок оновлена 31.05.2020 о 21.00
Шановні учні, я чекаю від вас виконання завдань, до кінця навчального року залишилося дуже мало часу. Оцінки можна корегувати до 03.06
УВАГА! Річна оцінка буде складатися з оцінки за 1 семестр, оцінки за 2 семестр,яка виставляється за період до 12.03 та підсумкової оцінки з дистанційного навчання. Середній бал за трьома параметрами і є річною.
27.05.2020
Ось і настав наш останній урок в цьому
навчальному році.
У кого є невиконанні завдання, чекаю їх виконання до 28.05
Нехай відпочинок буде веселим і
вдалим, нехай він подарує багато пригод, цікавих захоплень, розваг та чудовий настрій.
20.05.2020
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань: туберкульоз
1. Прочитайте параграф 30
2. Перегляньте відео
3. Запам’ятайте
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань; коронавірус
1 Перегляньте відео
Ця інформація може врятувати тобі життя.
Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!
Інформація щодо оцінок оновлена 31.05.2020 о 21.00
Шановні учні, я чекаю від вас виконання завдань, до кінця навчального року залишилося дуже мало часу. Оцінки можна корегувати до 03.0627.05.2020
Ось і настав наш останній урок в цьому
навчальному році.
У кого є невиконанні завдання, чекаю їх виконання до 28.05
Нехай відпочинок буде веселим і
вдалим, нехай він подарує багато пригод, цікавих захоплень, розваг та чудовий настрій.
20.05.2020
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань: туберкульоз
1. Прочитайте параграф 30
2. Перегляньте відео
3. Запам’ятайте
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань; коронавірус
1 Перегляньте відео
Ця інформація може врятувати тобі життя.
Ця інформація може врятувати тобі життя.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 29.
Запам’ятайте: дискримінація– обмеження хворих на ВІЛ/СНІД у праві на отримання медичної допомоги, відмова у прийнятті у медичні заклади, проведенні хірургічних операцій, надання стоматологічних послуг, розголошення інформації;
· стигматизація– соціальна ізоляція хворих на ВІЛ/СНІД, неприйняття та уникання таких хворих, примусове тестування без їх згоди, насильство над людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД. Стигма - це упереджене або яке принижує гідність ставлення до людини або групи людей, що призводить до знецінювання статусу цієї людини або групи людей в очах суспільства.
Конституція гарантує всім громадянам України рівні права. Законодавство держави захищає права інфікованих ВІЛ людей. Стигматизація та дискримінація ВІЛ-інфікованих заборонені та караються за законом. До ВІЛ-позитивних людей слід ставитися толерантно, визнавати та захищати їхні права.
2. Завдання.Подумайте чи можна вважати глузування дискримінацією та стигматизацією. Як спілкуватися з ВІЛ-позитивною людиною, щоб не порушувати її прав та не ризикувати власним здоров’ям?
За сьогоднішньою темою надсилати мені нічого не треба.
Хто не встиг зробити завдання минулих уроків у вас є така можливість.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 29.
Запам’ятайте: дискримінація– обмеження хворих на ВІЛ/СНІД у праві на отримання медичної допомоги, відмова у прийнятті у медичні заклади, проведенні хірургічних операцій, надання стоматологічних послуг, розголошення інформації;
· стигматизація– соціальна ізоляція хворих на ВІЛ/СНІД, неприйняття та уникання таких хворих, примусове тестування без їх згоди, насильство над людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД. Стигма - це упереджене або яке принижує гідність ставлення до людини або групи людей, що призводить до знецінювання статусу цієї людини або групи людей в очах суспільства.
Конституція гарантує всім громадянам України рівні права. Законодавство держави захищає права інфікованих ВІЛ людей. Стигматизація та дискримінація ВІЛ-інфікованих заборонені та караються за законом. До ВІЛ-позитивних людей слід ставитися толерантно, визнавати та захищати їхні права.
2. Завдання.Подумайте чи можна вважати глузування дискримінацією та стигматизацією. Як спілкуватися з ВІЛ-позитивною людиною, щоб не порушувати її прав та не ризикувати власним здоров’ям?
За сьогоднішньою темою надсилати мені нічого не треба.
Хто не встиг зробити завдання минулих уроків у вас є така можливість.
Хто не встиг зробити завдання минулих уроків у вас є така можливість.
29.04.2020
29.04.2020
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 28.
Запам’ятайте:
- ВІЛ — це вірус, який проникає в організм людини, руйнує її імунітет і спричиняє СНІД. ВІЛ-інфекція поширилася надто швидко і стала епідемією.
- На жаль, досі не вдалося розробити вакцину від ВІЛ. Тому найдієвішою профілактикою ВІЛ-інфекції є здоровий спосіб життя людини.
· - Особливістю поширення епідемії в Україні є те, що найбільше випадків захворювання реєструють серед тих, хто вживає ін’єкційні наркотики.
· -Варто пам’ятати, що після вживання навіть слабоалкогольного напою слабшає воля. У такому стані підлітка легше вмовити вжити наркотик.
2. Перевірте себе, як ви засвоїли тему виконавши тест 3
Доброго дня, шановні учні!!!
22.04.2020
Тема уроку: Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 27
2. Перегляньте презентацію Наркотична залежність
3. Домашнє завдання, подумай над такими питаннями
Як вважаєш, чи може людина самостійно відмовитися від звички вживати наркотик?
Чому важливо вміти рішуче відмовитися від пропозиції вжити наркотик?
Шановні учні! Хто з вас не встиг зробити тести минулих уроків, зробіть їх за посиланнями Тест 2, Тест 1.
15.04.2020
Тема уроку: Профілактика захворювань,що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 26
2. Перегляньте відео "Як працюють наркотики"
3. Перевірте себе, виконавши Тест
Тест можна виконати до 21.04
Для того, щоб отримати гарні оцінки, ознайомтеся з матеріалом, а потім робіть тест.
Бажаю успіхів!!!
Учні, які не встигли зробити тест минулого уроку, можете виконати за посиланням 7 клас
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 28.
Запам’ятайте:
- ВІЛ — це вірус, який проникає в організм людини, руйнує її імунітет і спричиняє СНІД. ВІЛ-інфекція поширилася надто швидко і стала епідемією.
- На жаль, досі не вдалося розробити вакцину від ВІЛ. Тому найдієвішою профілактикою ВІЛ-інфекції є здоровий спосіб життя людини.
· - Особливістю поширення епідемії в Україні є те, що найбільше випадків захворювання реєструють серед тих, хто вживає ін’єкційні наркотики.
· -Варто пам’ятати, що після вживання навіть слабоалкогольного напою слабшає воля. У такому стані підлітка легше вмовити вжити наркотик.
2. Перевірте себе, як ви засвоїли тему виконавши тест 3
Доброго дня, шановні учні!!!
22.04.2020
Тема уроку: Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 27
2. Перегляньте презентацію Наркотична залежність
3. Домашнє завдання, подумай над такими питаннями
Як вважаєш, чи може людина самостійно відмовитися від звички вживати наркотик?
Чому важливо вміти рішуче відмовитися від пропозиції вжити наркотик?
Шановні учні! Хто з вас не встиг зробити тести минулих уроків, зробіть їх за посиланнями Тест 2, Тест 1.
15.04.2020
Тема уроку: Профілактика захворювань,що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків.
Для того, щоб отримати гарні оцінки, ознайомтеся з матеріалом, а потім робіть тест.
Учні, які не встигли зробити тест минулого уроку, можете виконати за посиланням 7 клас
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий