Всесвiтня iсторiя

Код кімнати у Google Classroom: usywfgj

1. Завантажте браузер Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com).  До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код usywfgj
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: natachansereda@gmail.com
_________________________________________________________________________________


НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ

Код учня
І семестр
Тема 1
Тема 2 ДО
Тема 3 ДО
ІІ семестр
Річна




1
К7
7
7
10
9
9
8




2
А1
7
7
0
6
6
6




3
О7
9
9
0
8
7
8




4
У2
10
11
10
11
11
11




5
Т5
8
7
0
10
7
7




6
Ж1
4
5
0
0
4
4




7
Б2
11
11
9
9
10
11




8
А3
3
3
0
12
6
5




9
Ю2
9
9
0
0
5
7




10
Ц6
10
10
11
10
10
10




11
С4
9
9
0
11
8
9




12
М8
5
5
5
11
7
6




13
Д5
7
8
0
5
6
6




14
К1
9
11
11
0
9
9




15
Р6
9
8
9
10
9
9




16
У7
9
8
10
8
9
9




17
П1
5
5
6
7
6
6




18
Б8
8
8
4
6
6
7




19
Д6
9
9
0
6
6
8




20
П8
3
3
9
9
7
5




21
Х1
8
8
0
0
5
7




22
В3
10
10
10
10
10
10




23
А5
4
5
0
0
4
4




24
Б6
8
11
9
10
10
9




25
П7
11
11
9
11
10
11




26
Л3
7
7
10
11
9
8




27
А8
9
9
11
11
10
10




28
Л7
8
9
9
8
9
9




29
П3
5
5
0
0
4
5




30
В1
7
8
0
0
5
6




































УРОК 29.05.2020

Тема уроку: "Середньовічна Японія"

1) Перегляньте відео про японську цивілізацію та самураїв







УРОК 22.05.2020

Тема уроку: "Середньовічне суспільство Індії і Китаю"

1) Перегляньте відео

2) Прочитайте параграфи 29-30 підручника Пометун
3) Заповніть тест-форму ТУТ


УРОК 15.05.2020

Тема уроку: "Утворення Османської імперії"

1) Перегляньте відео

2) Прочитайте параграф 28 підручника Пометун
3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 512006

УРОК 08.05.2020

Тема уроку: "Землі Північно-Східної Русі в ХІ-ХV ст."

1) Перегляньте відео ТУТ і нижче


2) Прочитайте параграф 26 підручника Гісема, випишіть виділені дати і поняття.
3) Заповніть тест-форму ТУТ
4) Презентація ТУТ

УРОК 24.04.2020

Урок узагальнення з теми "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя"

1) Матеріал з параграфів 20-24 підручника Пометун

2) Виконайте пару тестів ТУТ, коди доступу 763153, або 119017, або 895204, або 196139
3) Романський і готичний стилі ТУТ



Цікавинки:





У зв'язку з великим святом, результати плідної праці чекаю на наступному тижні.
Всім теплого сімейного затишку!

УРОК 17.04.2020

Тема уроку: "Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм"

1) Прочитайте параграф 23 підручника Пометун
Випишіть поняття: античність, Відродження (Ренесанс), гуманізм.
2) Прочитайте параграф 24 підручника Пометун
Заповніть порівняльну таблицю романського і готичного стилів архітектури ТУТ
Виконайте завдання під зеленим щитом с. 170.
3) Виконайте тести ТУТ коди доступу: 282090 або 428669

Відео для допитливих:
Раннє відродження (Проторенесанс)
Архітектура і мистецтво раннього Відродження
Література раннього Відродження




УРОК 10.04.2020

Тема уроку: "Вплив церкви на середньовічне суспільство. Католицька церква в ХІ-ХV ст."

Запишіть план:
1. Церковний розкол 1054 року.
2. Чернечі жебрущі ордени францисканців і домініканців.
3. Середньовічні єресі й боротьба з ними.
4. Вплив церкви на середньовічне суспільство. Похід до Каносси 1077 р. Тома Аквінський.

Випишіть поняття: схизма - розкол, індульгенція, інтердикт, анафема, єретик, Альбігойські війни, інквізиція, похід до Каносси, "ходіння до Каносси".

За бажанням виконайте завдання під синім щитом на с. 151
Високий рівень: напишіть тезово в чому проявлявся позитивний і негативний вплив церкви?

1) Параграф 21 підручника Пометун
2) Телеурок ТУТ


УРОК 27.03.2020

Розділ ІV: "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя"
Тема уроку: "Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування. Середньовічні школи та університети"

1)Конспект уроку
Записати виділене у зошит.
2)Відео
3)Параграф 20 і 22 підручника Пометун

Додаткові матеріали для допитливих:
Винайдення книгодрукування
За бажанням виконайте завдання 1 під синім щитом сторінки 144.


УРОК 20.03.2020

Узагальнення та тематичне оцінювання з теми: "Європейське суспільство і держави в V-ХV ст."

Виконайте до 3 квітня тести на платформі  НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join , 
коди доступу: 388941 та 555923
За бажанням виконайте складний тест за кодом 907201

УРОК 13.03.2020

Урок з теми: "Держави Середземномор'я в Середні віки. Італійські торговельні республіки. Реконкіста. Утворення Іспанського королівства"

1) Опрацювати параграф 19. Виписати в зошит з всесвітньої історії або Вікіпедії поняття: дож, маври, мавританський стиль архітектури, Кордовський халіфат, Альгамбра, конкіста, Реконкіста, кортеси, інквізиція, чомпі, жирні пополани, худі пополани, гвельфи, гібеліни.
2) Визначити походження назви (етимологію) італійських міст: ВенеціяГенуяФлоренція, скориставшись Вікіпедією або іншими ресурсами.
3) Випишіть причини та наслідки Реконкісти.
4) Виконайте письмово завдання під синім щитом на сторінці 137.
5) Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com.
6) Відео для допитливих:
Італійські міста ТУТ і ТУТ

Комментариев нет:

Отправить комментарий