Код кімнати у Google Classroom: usywfgj
1. Завантажте браузер Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com). До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код usywfgj
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com). До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код usywfgj
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: natachansereda@gmail.com
_________________________________________________________________________________
НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
№
|
Код учня
|
І семестр
|
Тема 1
|
Тема 2 ДО
|
Тема 3 ДО
|
ІІ семестр
|
Річна
|
||||
1
|
К7
|
7
|
7
|
10
|
9
|
9
|
8
|
||||
2
|
А1
|
7
|
7
|
0
|
6
|
6
|
6
|
||||
3
|
О7
|
9
|
9
|
0
|
8
|
7
|
8
|
||||
4
|
У2
|
10
|
11
|
10
|
11
|
11
|
11
|
||||
5
|
Т5
|
8
|
7
|
0
|
10
|
7
|
7
|
||||
6
|
Ж1
|
4
|
5
|
0
|
0
|
4
|
4
|
||||
7
|
Б2
|
11
|
11
|
9
|
9
|
10
|
11
|
||||
8
|
А3
|
3
|
3
|
0
|
12
|
6
|
5
|
||||
9
|
Ю2
|
9
|
9
|
0
|
0
|
5
|
7
|
||||
10
|
Ц6
|
10
|
10
|
11
|
10
|
10
|
10
|
||||
11
|
С4
|
9
|
9
|
0
|
11
|
8
|
9
|
||||
12
|
М8
|
5
|
5
|
5
|
11
|
7
|
6
|
||||
13
|
Д5
|
7
|
8
|
0
|
5
|
6
|
6
|
||||
14
|
К1
|
9
|
11
|
11
|
0
|
9
|
9
|
||||
15
|
Р6
|
9
|
8
|
9
|
10
|
9
|
9
|
||||
16
|
У7
|
9
|
8
|
10
|
8
|
9
|
9
|
||||
17
|
П1
|
5
|
5
|
6
|
7
|
6
|
6
|
||||
18
|
Б8
|
8
|
8
|
4
|
6
|
6
|
7
|
||||
19
|
Д6
|
9
|
9
|
0
|
6
|
6
|
8
|
||||
20
|
П8
|
3
|
3
|
9
|
9
|
7
|
5
|
||||
21
|
Х1
|
8
|
8
|
0
|
0
|
5
|
7
|
||||
22
|
В3
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
||||
23
|
А5
|
4
|
5
|
0
|
0
|
4
|
4
|
||||
24
|
Б6
|
8
|
11
|
9
|
10
|
10
|
9
|
||||
25
|
П7
|
11
|
11
|
9
|
11
|
10
|
11
|
||||
26
|
Л3
|
7
|
7
|
10
|
11
|
9
|
8
|
||||
27
|
А8
|
9
|
9
|
11
|
11
|
10
|
10
|
||||
28
|
Л7
|
8
|
9
|
9
|
8
|
9
|
9
|
||||
29
|
П3
|
5
|
5
|
0
|
0
|
4
|
5
|
||||
30
|
В1
|
7
|
8
|
0
|
0
|
5
|
6
|
УРОК 29.05.2020
Тема уроку: "Середньовічна Японія"
1) Перегляньте відео про японську цивілізацію та самураївУРОК 22.05.2020
Тема уроку: "Середньовічне суспільство Індії і Китаю"
1) Перегляньте відео
2) Прочитайте параграфи 29-30 підручника Пометун
3) Заповніть тест-форму ТУТ
УРОК 15.05.2020
Тема уроку: "Утворення Османської імперії"
1) Перегляньте відео
2) Прочитайте параграф 28 підручника Пометун
3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 512006
УРОК 08.05.2020
Тема уроку: "Землі Північно-Східної Русі в ХІ-ХV ст."
УРОК 24.04.2020
Урок узагальнення з теми "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя"
1) Матеріал з параграфів 20-24 підручника Пометун2) Виконайте пару тестів ТУТ, коди доступу 763153, або 119017, або 895204, або 196139
3) Романський і готичний стилі ТУТ
Цікавинки:
Всім теплого сімейного затишку!
УРОК 17.04.2020
Тема уроку: "Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм"
1) Прочитайте параграф 23 підручника ПометунВипишіть поняття: античність, Відродження (Ренесанс), гуманізм.
2) Прочитайте параграф 24 підручника Пометун
Заповніть порівняльну таблицю романського і готичного стилів архітектури ТУТ
Виконайте завдання під зеленим щитом с. 170.
3) Виконайте тести ТУТ коди доступу: 282090 або 428669
Відео для допитливих:
Раннє відродження (Проторенесанс)
Архітектура і мистецтво раннього Відродження
Література раннього Відродження
УРОК 10.04.2020
Тема уроку: "Вплив церкви на середньовічне суспільство. Католицька церква в ХІ-ХV ст."
Запишіть план:
1. Церковний розкол 1054 року.2. Чернечі жебрущі ордени францисканців і домініканців.
3. Середньовічні єресі й боротьба з ними.
4. Вплив церкви на середньовічне суспільство. Похід до Каносси 1077 р. Тома Аквінський.
Випишіть поняття: схизма - розкол, індульгенція, інтердикт, анафема, єретик, Альбігойські війни, інквізиція, похід до Каносси, "ходіння до Каносси".
За бажанням виконайте завдання під синім щитом на с. 151
Високий рівень: напишіть тезово в чому проявлявся позитивний і негативний вплив церкви?
1) Параграф 21 підручника Пометун
2) Телеурок ТУТ
УРОК 27.03.2020
Розділ ІV: "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя"
Тема уроку: "Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування. Середньовічні школи та університети"
1)Конспект урокуЗаписати виділене у зошит.
2)Відео
3)Параграф 20 і 22 підручника Пометун
Додаткові матеріали для допитливих:
Винайдення книгодрукування
За бажанням виконайте завдання 1 під синім щитом сторінки 144.
УРОК 20.03.2020
Узагальнення та тематичне оцінювання з теми: "Європейське суспільство і держави в V-ХV ст."
Виконайте до 3 квітня тести на платформі НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join ,
коди доступу: 388941 та 555923
За бажанням виконайте складний тест за кодом 907201
УРОК 13.03.2020
Урок з теми: "Держави Середземномор'я в Середні віки. Італійські торговельні республіки. Реконкіста. Утворення Іспанського королівства"
1) Опрацювати параграф 19. Виписати в зошит з всесвітньої історії або Вікіпедії поняття: дож, маври, мавританський стиль архітектури, Кордовський халіфат, Альгамбра, конкіста, Реконкіста, кортеси, інквізиція, чомпі, жирні пополани, худі пополани, гвельфи, гібеліни.
2) Визначити походження назви (етимологію) італійських міст: Венеція, Генуя, Флоренція, скориставшись Вікіпедією або іншими ресурсами.
3) Випишіть причини та наслідки Реконкісти.
4) Виконайте письмово завдання під синім щитом на сторінці 137.
5) Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com.
6) Відео для допитливих:
Комментариев нет:
Отправить комментарий