Бiологiя

Вас вітає вчитель біології Башлак Тетяна Іванівна!
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: tatyanabashlak@gmail.com   Навчальні  досягнення учнів 7-А класу

УВАГА! Деяким учням річна оцінка змінена!!!

25.05.2020
Шановні учні! Я чекаю ваших невиконаних робіт! 
Оцінки будуть оновлені 25.05. після 15.00.
А сьогодні віртуальні екскурсії:  Поліський  заповідник, Земля крейдяного періоду ( білі гори під Сумами), 5 видів тварин, що зникають з України, як їх врятувати!!! 





22.05.2020
 Узагальнення: Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин-свідчення єдності живої природи.
Шановні учні 7-х класів! Завершується наш незвичайний навчальний рік! Хочеться подякувати більшості з вас за плідну дистанційну роботу і побажати всім здоров' я і терпіння! Ми виконали програму, у кого все здано- виставляємо оцінки за II семестр та річну, у кого ще є невиконані завдання- чекаю до 29.05.( особливо "Актуалізація знань" та " Проект") За невиконання буде знижена оцінка! Потім не бігайте і щоб не було скарг, бо час ще є!!!


 18.05.2020.
Тема: Червона книга України.
 Подивитись відеофрагмент, прочитати стор. 205( підручника) . Завдання: зробити такий проект на тему: Червона книга України( для цього взяти лист А4 , написати тему, хто виконав, виписати всіх тварин, які є у відеофрагменті, потім вибираємо 3 з перелічених тварин  і робимо їх опис, або щось цікаве про них; це буде як самостійна робота!!! Але я не діждалась відповідей на" Актуалізацію знань" , є така колонка, виставлю 0, це буде враховано при виставленні семестрової і річної, домовлялися - робити всі завдання вчасно!! не вистачає часу???!!!






Шановні  діти я сьогодні ( 12.05)  виставляю оцінки за актуалізацію знань-"А", роботу в зошиті та тести "На урок". Зауваження: тести деякі учні проходили декілька раз( не можна, ставлю середню, я попереджала і підписуйте вірно прізвище), виставляю оцінки раз на тиждень, так що хто не зробив ще тести, оцінка буде виставлена пізніше!!!
Код доступу 886700

використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (Для тих, хто не пройшов тест, виконати до 18.05.до 15 годин).
15.05.2020.
Тема: Природоохоронні теріторії.
Шановні, чому немає відповіді на "Актуалізацію опорних знань?"Що ставити? надіслали тільки 7 учнів, а решта?
Чекаю до 15.05.до 15 годин.
На стор.61 виконати 8 завдання ( деякі учні уже зробили, хоча я ще не задавала), виписати що таке : заказники, зоопарки, регіональні ландшафтні парки, виписати заповідники Сумщини!!!Читаємо п. 53.

 






08.05.2020
Узагальнюємо матеріал : Організми і середовище існування.

Діти, закріплюємо матеріал , виконуємо тести " На Урок" , виконати до 15.05. до 11 годин


Код доступу 866505

використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



04.05.2020
Шановні учні 7-а класу, я доставила оцінки у " Наші досягнення", це за роботу у зошиті, та за тести " На Урок"
Активніше працюємо, надсилаємо, я поставила уже тематичну учням, у яких багато уже робіт! Решта- працюємо!!! 
Тема: Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика.
Записуємо дату на стор. 60 ( зошита)та запишемо що таке екологічна етика.
Екологічна етика-галузь знань,  які об єднують різні дисципліни й займаються моральними та духовними аспектами ставлення людини до природи. 
Розглядаємо слайди, читаємо п. 52, відповідаємо на аркуші та відсилаємо на перевірку " Актуалізація опорних знань учнів"





27.04.2020
Тема: Співіснування організмів в угрупованнях.
 Шановні діти! Ви отрималт оцінки успішності, не хвилюйтесь, якщо щось не так! Працюйте і все буде гаразд! Прошу вас не надсилати відповіді у вихідні дні! Працюємо за розкладом! Поки що не відсилайте роботу в зошитах, буде інша форма роботи! Хто не працював, підключайтесь! Але минулих завдань уже не робіть, виконуйте все за програмою і розкладом, а то К.Р. будете відсилати до 1 червня!
 Отже, розглядаємо тему:
Записуємо дату  на стор.58 (зошита) , на сторінках 58-59 записуємо акуратно, щоб все помістилось: що таке конкуренція, хижацтво, паразитизм, коменсалізм, мутуалізм, алелопатія
 Допоміжний матеріал у вас є, роздивляємось і конспектуємо ( в підручнику цього матеріалу немає, тому вивчаємо за допомогою допоміжного матеріалу тут.)



 

24.04.2020 
Тема: Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.
Записуємо дату на стор. зошита 58, читаємо п. 51, розглядаємо ілюстрації, виписуємо в зошит:
 ланцюг живлення, колообіг речовин,  продуценти (виробники),  консументи ( споживачі), редуценти ( руйнівники, деструктори).
ПРОДУЦЕНТИ-РОСЛИНИ, АБО ВИРОБНИКИ, ЩО УТВОРЮЮТЬ ОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ ЗА РАХУНОК ФОТОСИНТЕЗУ;    КОНСУМЕНТИТВАРИНИ,  АБО СПОЖИВАЧІ, ЯКІ СПОЖИВАЮТЬ ГОТОВІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ. БУВАЮТЬ КОНСУМЕНТИ 1, 2, 3 ПОРЯДКУ;  РЕДУЦЕНТИ- АБО РУЙНІВНИКИ, ЯКІ РУЙНУЮЬ, РОЗКЛАДАЮТЬ ОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ ДО НЕОРГАНІЧНИХ, ЦЕ ГРИБИ, МІКРООРГАНІЗМИ, ДЕЯКІ КОМАХИ, ЧЕРВИ.




17.04.2020
 Тема: Організми і середовище існування.
Поняття про екосистему та чинники середовища 
Діти, контрольну здали:Олбок-11б, Шинко-11, Швабська-10, Черненко-8, все, де решта?
Відкриваємо зошит стор.58, записуємо дату. 
Записуємо в зошит :
Популяція----
Екосистема----
Чинники середовища---
Абіотичні---, біотичні-----, антропічні---- 
 Д.З.П.50. виконуємо завдання 1,2,3,4 стор 58(зошит)

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий